18 september 2009

lately i've been dreaming
with you.

Tvingade mig själv till skolan trots att jag absolut inte
orkade. Blev faktiskt jävligt stolt över mig själv och
tänkte att det kanske till och med kunde bli en bra
dag när jag satt på bussen med min musik.
Efter en halvtimme i skolan kan jag säga att jag
ändrat uppfattning. Helt. Totalt. Fick självmordsont
i magen och ville mest dö, försvinna och brinna upp.
Jag måste verkligen göra någonting åt det där, för
det fungerar verkligen inte att få så ont att jag vill
döda mig själv en gång i månaden. Eh.

Hur som helst, åkte hem till älskling, (som är sjukling,
bah) pussade lite på honom och hämtade lite mer
v.ä.n.n.e.r som jag kan underhålla mig med ikväll oså.
Jag vill att älskling ska bli frisk. Han är för fin för att
vara sjuk och jag är inte gjord för att vara ifrån honom.
Samtidigt kan vi ju inte vara med varandra när vi är
sjuka, för då smittar vi ju bara varandra om och om igen
och så blir vi aldrig friska. Men är vi inte med varandra
blir vi inte heller friska, så var fan finns logiken där?

Ingenting är logiskt.
Eller jo! Någonting som faktiskt är något bland det
mest logiska på länge är att det förmodligen blir
att se finaste Lasse med Sis' i antingen november
eller december. Åh. Jag blir så glad!

Inga kommentarer: