21 juni 2008

forever the sickest kids

midsommar igår dårå, och de blev najz som fan tycker jag allt!
kort sammanfattning; mycket folk, god mat, musik, kubb, fotboll (hahah), singstar osv. yesss.
efter lunch någon gång trillade sofie in, och vi är bäst på det där med fotboll, yeyeye. om det inte vore för tommytomte hade vi vunnit ju!
...senare på kvällen kom även anton. mycket mysigt. :)


idag blir det förmodligen att bara ta det lugnt några timmar nu, och senare träffa anton. vi har förövrigt varit tillsammans en månad idag. <3 tiden går fort när man har roligt liksom. *smiling from ear to ear*

UPDATE 23.30,
fer sure!

sitter här och käkar strawberries, ihi. det finns seriöst ingenting godare!
jordgubbar + mys musik = mums liksom.

åkte till heron med anton och hans familj förut där det blev bio. mycket mys. :)
jag, anton och hans syster ida såg på "what happens in vegas". HAHA, hysterisk film. riktigt rolig emellanåt. ujuj.
GILLAR'T!

..någonting jag kommit på, (eller iallafall ibland får en känsla av) är att jag börjar få lite smått med sommarkänsla. härligt! känns fortfarande inte riktigt som det är sommarlov enligt mig, men det kommer väl...
nu väntar jag bara på att dem äckliga molnen som skymmer solen ska försvinna så det kan bli sånnadär otroligt härliga sommardagar med perfekta kvällar. sen är allting perfekt, yes.

nu ska jag fortsätta lyssna på hellström och njuta av mina jordgubbar, HEHE.

godnatt&sovgott loverz!

Inga kommentarer: