18 juni 2008

violently happy

segaste dagen nåååååågonsin. ok, kanske inte.. men segt som fan äre!
är väl dels därför jag skaffat blogg idag XD får se hur mycke uppdateringar och seriösa saker som skrivs här *host*

ah, som sagt iallafall; segdag. gick upp vid 11, då jag förflyttade mig från sängen ut till tv:n där det blev att glo på film.
sen förflyttade jag mig ytterligare en gång till in i mitt rum igen, där jag fastnade här framför datan. såklart! däremellan har jag, eh.. ätit?
...så dagen har spenderats framför datan, tv:n och med massa musik - har poppat sönder forever the sickest kids och blink todayyy, yehey.
segt segt och segt. fast ändå, lite soft kanske. det är bara det att när jag har segdagar blir jag helt knasig i huvudet och kan inte resa mig utan att det svartnar för ögonen, vilket är lite mindre soft, yes.

förövrigt har sommarlovet börjat rätt bra, fer sure.
har hunnit med stockholm, dit jag åkte med älin. fett najz! vi träffade massa av hennes gamla polare. det blev att käka grillat, musik, massa prat osv. mycket trevligt må jag säga!
har även hunnit med att träffa nattus und steffi. VÅRAN KLADDKAKA FTW! hehehe.
picko har jag självklart också lekt med, yuhu. snart bor vi hos varandra... men det är klart - ingen pucko utan picko liksom.
har även spenderat tid med bästa anton vilket är det bästa jag vet :') makes me happy. gillar lääääääget liksom <3 nae, jag borde röra på mig lite nu... även om det bara blir ut ur rummet & till tv:n liksom. huehue, puss.

UPDATE 23.19
ohja.

ah, mitt kollande på fotbollen - sverige-ryssland, med the family ikväll förklarar väl hur uttråkad och rastlös jag är. det var inte ens lite roligt, sverige spelade fan pinsamt dåligt.... uss!
.. jag vill ha imorgon. hoppas det blir en mer händelserik dag än denna har varit. mindre skabb hoppas jag även att den blir, uh.
nu ska jag glo på film.
sussa sött suckers!

Inga kommentarer: