27 juni 2008

what happens if you get scared half to death, twice?

yoyoba!
har nyss packat klart alla mina saker. pewhuu,
...alltså det är sjukt hur mycket skit jag tar med mig varje gång jag åker hit. som om det var värsta utomlandsresan jag skulle på och inte till örebro. ._. ujuj. ibland är jag bra dum. dessutom blir det alltid otroligt mycket mer saker som ska med hem, än vad jag tog med mig hit? lite bortskämd man känner sig, hehu.

jag har hur som helst haft a very good tajm here. som vanligt. (och om någon vill anteckna så har jag vält med en moppe för första gången)
jag och maria fick hets och skulle åka på hennes nya moppe klockan 1 på natten - den är fett läskig osv. maria goes crazy och kör i 80 på 30 väg och ska försöka sladda osv. moppen flyger 360 grader och vi hamnar under den. så gick det till.. eller ja, nästan iallafall.
vi båda klarade oss utan några större skador iallafall. det skulle vara skrattkrampen i magen dårå som inte har släppt ännu...

jag har blivit beroende av the spill canvas! så jävla bra! jag lyssnar sönder dem. ihu.

imorgon får jag träffa anton igen *überhappyface*

(jag känner att det här inlägget blev extremt seriöst och ni lär fatta mycket av det osv, förlåt
kanske uppdaterar lite senare ikväll...)

neh, måste börja bege mig mot bussen nu.
so long loverz.

Inga kommentarer: