26 juli 2008

sing like you think no one's listening

helt galet jättevarmt både igår och idag.
bodde på stranden hela eftermiddagen igår och på kvällen blev det att träffa bäfe. helbäst :* har saknat våra hysterier you know, HÄHÄ.
sov där dåva från igår till idag, och på morgonen tvingade vi upp oss själva för att åka iväg till stranden igen. helt sjukt trött jag var imorse när jag skulle tvinga upp mig, eller "imorse" är väl kanske lite väl.... klockan var 11. JAG MÅSTE FÖRSÖKA FIXA DET HÄR MED MINA TIDER ALLTSÅ, ohmy ._.
men anyways, vi kom upp och iväg och det var nog tur det, för idag var det om-möjligt ännu varmare än det var igår. hade jag inte badat hade jag nog dött av solstingsvärmeslag eller något liknande.
lite onödig fakta ochså; jag har typ bränt mig i ansiktet. eller ok, inte bränt mig... men röd är jag. D:
ohfifan.

... en vecka kvar till spanien.
puzs.

Inga kommentarer: