01 juli 2008

polygraph, right now!

shule,
varit hemma med lillskiten hela dagen idag dårå. gick ner i värmen och köpte glass förut, dvs innan dem gråa molnen återvände och ockuperade himlen. ._. men ah, ska förmodligen bli solsolsol imorgon, och ännu varmare än idag && jag ska träffa nattu (och någon/några mer...?)
så, kvinnan lär ju tvinga mig att bada, vilket jag inte gjort i år, HEHE.
jag är så dålig.



orkar inte engagera mig mer i detta just nu, så....
bjussar på bilddddd, HEHE enjoy!
puss.

UPDATE. 22.37,
mmmhm.

okej, ändrade planer helt plötsligt nurå inför imorgon - inte träffa natta för hon skulle tydligen till landet med anna osv,
sofie har åkt till malta.
anton är inte hemma, och jag saknar sönder...
fyfan vad ensam jag känner mig. ._.
ALLA ÄR OSOCIALA OCH TRÅKIGA. uss.

Inga kommentarer: