18 augusti 2008

jag har aldrig varit normal... bara när jag går med dig

första dagen på gymnasiet idag. var helt galet jättenervös imorse, ueh.
hade inte anton varit där hade jag seriöst typ sprungit o gömt mig någonstans. brr.
men, det gick faktiskt jättebra o allting verkar kalas :j

den här veckan kommer bli fett soft med massa aktiviteter osv som gör att klassen
(som förövrigt heter tomten) *dö lite* ska lära känna varandra´bättre, hähä.
känns helt knasigt att det är skola, känns som att det bara är någonting tillfälligt och att jag inte kommer träffa alla nya människor mer.
som att sommaren ska fortsätta liksom. det är något fel på tiden. gillar't inte. det är läskigt.
meeeeeeen, kommer väl snart fatta o komma in i 'vardagsrutinerna' liksom, hehu.

...det värsta blir nästan att gå upp så tidigt på mornarna, trodde jag skulle vakna vid 5 imorse o inte kunna somna om
pågrund av min nervositet. men icke. jag sov tills mobilen ringde (där signalen förövrigt är akustiska "cute without the 'e' som är galet mysig att vakna till, ihi) och sen höll jag på att däcka 4 gånger innan jag orkade pallra mig upp till duschen.
fast sen piggnade jag till rätt snabbt ioförsei.

tralalaaaaaa, förövrigt kanske jag ska berätta lite om min spanien resa?
har inte skrivit någonting sen innan jag åkte, jag är fett sämst < / 3 men - det var hur som helst helt ok i spanien. bodde mysigt, åt gott. varmt som satan (mellan 28-38 grader) ibland nästan lite för varmt. massor av spanska människor överallt vare. (konstigt va?! HEHE) har badat massor, blivit lite brun. fick typ tre fräknar på näsan *HAPPYFACE* fast dem syns typ ingenting nu, bah. fräknar är mega-sött, jag vill också ha't. eh, whatever. jag har även fotat massor. och då menar jag; massssor. får se om jag orkar lägga upp några bilder nån dag kanske. har nämligen ingen ork för det just nu, lat som jag är. palla. nej. usch. dum. ska skärpa mig. har även blivit bränd av en manet. yep, han anföll mig i jättevågorna. röd o äcklig var han. har typ ett litet vitt 'ärr', ser typ ut som ett getingstick. jag har dessutom fått hörselgångsinflammation. vilket förtillfället gör SATANS JÄVLA JÄTTEONT! ska till vårdcentralen imorgon igen, så ska dem kolla om geggan jag fick till örsatan i söndags har hjälpt eller ej. uh. om det skulle hjälpa mot smärtan så äre ju misslyckat om man säger så. dåligt. nej, jag borde försöka sussa kudden. är ju trots allt skola imorgon. FIFAN VAD KONSTIGT DET KÄNNS, shallala(8) ...men innan jag sover ska jag nog kolla på one tree hill (nej, inga nya avsnitt - har börjat kolla om från säsong 1) yesbox, jag är desperat och längtar som en jävla guppy tills säsong 6 kommer ut *dreggel* yuhuhu, jag avslutar med ett citat av Peyton i oth bara för det. ok? ok.

"at this moment there are 6 billion, 4 hundred, 71 million, 8 hundred, 18 thousand, 6 hundred, 71 people in the world.
some are running scared. some are coming home. some tell lies to make it through the day.
others are just now facing the truth. some are evil men at war with good, and some are good struggling with evil.
six billion people in the world, six billion souls. and sometimes - all you need is one."

klockrent. gillar't. bäst.
jag älskar anton.
puss o go'natt.

Inga kommentarer: