28 september 2008

a smile that explodes

Väldigt rolig lördag med bästis igår.
In till sthlm vid fem, stress köpa mat inne på donken (där det förövrigt var en tjej som helt ärligt trodde jag var Amanda Jenssen, hon typ bad om autograf och hela faderullan. Hehe.) Hur som helst; vi fick rusa som två idioter med maten mot tunnelbanan eftersom vi som vanligt alltid är ute i sista sekunden, sen fick man hetsäta på tunnelbanan när alla satt och glodde. Uh.
När vi kom fram till Gullmarsplan mötte vi upp Vanessa. Det var helt hysteriskt där, massa Hammarbyare som varit på fotbollsmatch som kastade sig & skrek & söp osv.

Vi fick skjuts till fryshuset av Vanessas mamma, och även där var det galet mycket folk. Jason Mraz hade ju konsert i byggnaden bredvid... Höhö. Efter att ha köat ett tag kom vi in och jag överdriver inte när jag säger att det var totalt dött där inne. Det var väl trevligt och mycket folk ochså, men... somsagt skrattretande dött. Jag och Elin bestämde oss för att dra oss in mot stan istället så vi gick redan vid tio från 'festen'. Efter det blev allting helt galet kan jag lova. Trevlans!

Fick bara lite smått ångest ett tag när vi trodde att vi hade missat sista tåget och tappat alla pengar oså, HUHU.
Men som tur var hade vi inte gjort det.
Pressbyrån var bäst! Har inte skrattat så mycket på länge, jag överdriver inte när jag säger att vi låg på golvet av skratt. Ska inte gå in på detaljer, men jag tror inte vi är välkomna till centralen igen, HOHO<3 Ao, sen får vi inte glömma den galna tågresan hem ochså. Tycker om att det är så mycket knasigt folk som åker hem sent på lördagkvällar. Det gör hela kvällen liksom, aiiiiiiiight. Idag har jag varit hos bästis hela dagen och degat. Fast inte bara degat, har även varit ute och premenerat typ en mil. (Eller det kanske var en halvmil...) Duktig känner jag mig iallafall! Det kan liksom behövas efter en sånhär helg, yez.

Extremt detaljerat blogginlägg. Men jag vet att ni gillare!
Nu ska jag ta och försöka mig på att sova lite, ska faktiskt med tidiga tåget imorgon... Vilket betyder att jag måste upp vid tio över fem.
Natti!

Inga kommentarer: