06 september 2008

vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron

ao, egentligen skulle det blivit västervik today. men jag o mami bestämde oss för att stanna hemma istället.
dels för att vi är lata (HEHE) och dels för att jag har ännu värre hosta nu. eller hade imorse iallafall. det är bättre nu.
hur som helst så blir det myskväll med lasagne, massa godsaker o filmer. gillar't<3 var nere på stan ett tag förut o köpte lite småstuff. b.la present till linda som fyller tre imorgonm, sötbulle! :D inte speciellt mysigt att gå runt i spöregn o typ storm, men ah... brr. btw så fixade jag en ny mobil-laddare också, så min mobil kommer framöver att vara levande
och inte död. och det makes me happyface. FO SHO!

förlåt men jag måste! (vet att kvalitén är sämst osv...) meeeeen
kommer seriöst aldrig tröttna på den scenen. så bäst. ih. *dör*
http://www.youtube.com/watch?v=IFXvdUrPTiM&feature=related
HOHO, well.. "i'll be seein' you"
puss!

Inga kommentarer: