20 oktober 2008

spell confusion with a 'k'

Jag har överenergi för tillfället! Ohoj. Förstår om folk inte pallar med mig för jag är helknasig, HEHE.

Det blev inget tidigt tåg för mig imorse. Jag var duktig flicka och gick upp vid fem som jag skulle, men sen när jag kom in i badrummet tänkte jag "Nej, fifan vad jag inte orkar. Kan ta sena tåget och komma lite sent istället." Sen gick jag raka vägen ner för trappan och la mig i min varma säng igen. Sussade sött redan innan jag hunnit lägga huvudet på kudden i princip :') Sen ringde min mobil igen vid tjugoisex (och fnusk vad jag hatar att bli väckt när man har världens mysdröm, uh) Men whaevvvvah - lite mer opepp man blir när man ser att vädret är piss ochså. Men ao, fick skjuts till läggesta så mitt hår blev inte alltför hemskt i alla fall. Hö hö. Jag vet att jag låter ytlig som fan, men det är icke roligt någonstans när man stått och fixat frippen och kommer till skolan som en fuckad pudel. Så det så.

Förmiddagen blev chill. Jag och Fridolf fick mycket gjort på våra presentationsintervjuer om varandra. Hosthost. Host. Fick ärligt talat INGENTING gjort under hela förmiddagen. Men ja, vad säger man? Sånt är livet ya0! Efter lunch var det webbdesign och det var najz. Jag fattade allting och är bäst i världen. Vi smarthuvuden som fattade fick sluta en halvtimme tidigare så vi hann med tre tåget. Tummen upp som fan för den här måndagen.

Imorgon är det tisdag och jag ska leka med bästis efter skolan I guess. Och ska försöka få lite skolgrejs gjort ochså. Jag måste. Påtal om det så ska jag börja fixa lite med min novellanalys nu så jag har lite försprång inför imorgon så kanske jag slipper stressa och slipper bli in a bad mood. Låter kalasfint tycker jag. :)

Inga kommentarer: