16 november 2008

are you out of your mind?

Min dag började bra, sen blev det ett helvete ett tag när min mage bokstavligt talat vändes ut & in och min frukost liksom inte ville stanna kvar i magen längre... (Det är så jävla vidrigt att jag till och med överväger att slänga ut den helvetes antibiotikan genom närmaste fönster.) Whaevvvah, jag blev snabbt pepp och glad igen - så blev det Stockholm med bästis. Klippte mig, tror det blev helt okej.. har inte hunnit tänka efter och orkade inte just då. Inte nu heller. Man märker det först när man själv börjar fixa med barret så, we'll see. Får hoppas på det bättre helt enkelt, om folk vill slippa att jag är grinig vill säga, hö hö :') Fika på waynes med alla snobbar, yes. Alltid trevligt. Vi gick förbi plattan och blev dödade av alla emosar. Dem försökta i alla fall, jag svär! Det blev även bio, Kärlek 3000. Överdriven, men ojoj så söt film. Tur att man har så bra humor ochså menar jag. Hehe. He. Ännu mer tur är det att man har bra humor när man åker tåg hem. Jag dör seriöst lite mer varje gång, hur fan kan man ha så roligt åt ingenting? :') Pure love.

Jag är trött och orkar inte skriva. Ska sova. Ja. Ja, men. Snart! Mina ögon ba WOAAAA-AH. Godnatt. Eller nej, inte godnatt. Ska glo på PS. i love you och gråta en skvätt och sen äre godnatt ya0. HEHE nej men ändå. Bah.
Wolfenstein är bäst :* (inte bögspelet, jag menar min Wolfenstein.)

You made a little spark to live inside
It's now a fucking fire out of control

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar dig<3