27 november 2008

Turn the music up way too loud (8)

Ok, lite lol att det är fyrtio minuter kvar tills vi börjar. Datorkunskap. Orka? Nej. Tråkigaste ämnet for sure. Och lite lol på att jag är äckligast ever och aldrig kan vara ens lite nöjd med mitt utseende när det är skola. Och lol på att det blåser huggorm ute så mitt hår gör min utseende-situation så jävla mycket bättre. NAAAAAAAAAAAT. Whaevah, orkar inte bry mig. OCH DET ÄR SÅ JÄVLA LOL ATT JAG LYSSNAR PÅ MUSIK MED HÖGSTA VOLYM OCH ÄNDÅ HÖR EN VISS ÄCKLIG RÖST EKA I HELA RUMMET!!?!?

Ok, jag måste lugna ner mig... om inte så kommer jag vara äckligt dryg idag. Brr. Förhoppningsvis kommer Fridolf och då blir vi happppikidzzzzzz. I alla fall jag, hih.

Nu ska jag... göra ingenting. Antagligen fortsätta lyssna på blink, vilja bita huvudet av irriterande människor och lösa i-landsproblemen. You know, the usual!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: HAHA HA jag ser allför ofta ut som det. Speciellt igår :O det var fan värsta dagen! hahaha okej,då kanske det dyker upp något roligt ikväll då, håll utkik ;)