19 november 2008

There's no gravity to hold me down for real

Det är snö! Yes. Om det fortfarande ligger kvar på marken vill säga, hähä. Fick värsta glädjerycket när det snöade som mest på eftermiddagen, när man såg att det blev helt vitt utanför fönstret. (Poetiskt). Fast senare när jag var ute tänkte jag efter och ändrade mig lite, kan inte sluta tänka på hur mysigt det är med sommar. Varmt och soligt och.. Men ändå! Vinter är ochså mysigt. Om det är snö och inte slask vill säga. Whaevvvvvah, vem bryr sig.

Ganska seg dag. Helt okej, men seg. Saknade min Fridolf mest ya0 :( Bäst för henne att hon kommer imorgon. Jag är nästan hundra på att hon göre för det är ju streetdance på idrotten som sagt, hö hö.

Idag skulle jag ha pluggat. Tack och hejjjjjj, det blev väl... inte riktigt så nej. (Om man bortser från dem tio minuterna jag kollade hur mycket jag kan av wordprovet vi ska ha imorgon). Men jag orkar inte någonting helt ärligt. Känner mig totalt SLUT på allt. Nästan i alla fall. (Inte på Anton och några få andra undantag dåva) men jag har allvarligt inte varit såhär trött någonsin. Och jag är inte trött-sovtrött jag är trött.. annanslagstrött. Cant explain.

Äääääääääääsch det blir säkert bättre efter helgen. Inte länge kvar till jullov heller och det gillar vi. Jävligt mycket :') Fett mys med jul och paket och nyår och pepparkakshus och lussebullar och små tomtefanskap överallt och tända ljus and so on dudes! MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMZ.

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air, no air

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: HAHAHHA jag kan bara täääänka mig hur du blev :D jaa vi har hunnit med mycket roligt idag,puss<3

Anonym sa...

jag saknar er alla grymt mycket! speciellt ditt blonda och söta tryne! att jag missar streetdancen kan jag fan böla för! :(<3