12 november 2008

you're my key to survival

Trött_tjej. Nej. jättetrött_tjej. Ja! Back to school i måndags efter att varit hemma hela förra veckan. Well, nästan i alla fall. Trodde jag skulle ligga efter med så jävla mycket. Men det var inte så jävla mycket, bara ganska mycket. Ehe. Ska försöka plugga lite ikväll (om min hjärna inte bestämmer sig för att lägga av) och försöka ta igen lite sådär så kanske jag slipper plugg i helgen. Inte för att det spelar så jättestor roll för vi alla vet ju att jag ändå inte kommer plugga i helgen vilket som.

Igår blev det stockholm och Extra Extra med klassen (+ älvan, höhö). Det var roligt. Jag dog lite ibland. Ibland dog jag lite mindre. Min och Fridolf's humor <\3 Ojoj. JAG TAPPADE FÖRÖVRIGT BORT MIN TRÖJA OCHSÅ *cutcutcut*. Hur som helst, efter inspelningen blev det att först gå i regnet och blåsten till donken där vi först fick stå i femtionio meters lång kö (som blöta kattfanskap) och sen fetta sig. Inte för att det blev speciellt mycket fetta för min del pågrund av jävlaskitäckelfittantibiotika tabletter som får mig att må illa som satan. It totally sucks dudes. Whaevvvvvah, vi kom hem halv tio och Anton sov hos mig. Myse :* Ledig hela dagen idag m,m,m. Jag har segat sönder och lär sega sönder lite mer, hö hö.

Nu ska jag glo på one tree hill och sen ringa bästis, så... fuck you.

Will you stay awake for me?

I don't wanna miss anything

I don't wanna miss anything

I will share the air I breathe,

I'll give you my heart on a string,

I just don't wanna miss anything.


And you're lying real still,

but your heart beat is fast just like mine.

Your whispers are priceless.

Your breath, it is dear. So please stay near.

Inga kommentarer: