14 december 2008

I've never told a lie, and that makes me a liar

Mik' dunstade nyss och nu är det jävligt tyst här hemma kan jag lova. Och tråkigt. Jag är helt död och orkar knapp röra mig. Har lite söndagsångest också, as usual. (Det är ju söndag.) Men det är faktiskt inte lika extremt som det brukar vara, imorgon blir nog en helt okej dag tror jag minsann. Lär i alla fall bli ganska chill, sista dagen innan julavslutning. Ohyez. Jag gillar läget! I och för sig så måste jag till skolan på typ onsdag och fixa lite fucking datorkunskapsäckel, men anyway... DET HÄR LOVET ÄR SÅ JÄVLA EFTERLÄNGTAT! Ni anar inte.

Igår då? Jo, stockholm med bästis under dagen. Skulle fixat julklappar. Resultatet blev för mig en julklapp och två tröjor. HEHE. Jag är dålig. Men, Mik' är sämst. Hon köpte två julklappar och kläder som en jävla dåre. For sure! (Julklapparna hittade jag dessutom till henne.) Sen slängde vi ut lite pengar på ett café som var galet dyrt. Typ 50 spänn för en smoothie? Lol. Självklart skulle vi fika där :') Mina pengar går åt helvete, hade nyss massor och sen sa det bara POFF. I dont get it. Gief money dudes! Anyways, när vi kom hem var det fullt hus här hemma. Tommytomte + tre av hans polare var här, höhö. Gillare. Efter en stund kom Sofie och livade upp my house ännu mer. Sen skulle vi ner och kolla på Anton som spelade i biohuset men det hann vi? Inte. (Som sagt, jag är dålig). MEN det var faktiskt Mik' som skulle platta håret en halv evighet? Hon är ju sämst. Dessutom hade vi bara tio minuter på oss. Whaevvvah, fick i alla fall träffa honom en snabbis. ORKAR INTE BERÄTTA MER OM KVÄLLEN MEN DET VAR FETT KUL OCH JAG DOG. MASSOR.

Nu ska jag städa. Lyckat när jag inte ens kan stå på benen. Well, nästan inte i alla fall. Vi får väl se hur det går. Hoppas på att inte bli hittad däckad på golvet när my family kommer hem. Höh. Fattar inte vad det är för fel på mig? Känner mig helt konstig i kroppen och det sticker i mina fötter. LOL!? Förmodligen dör jag snart.

Fuck you, (Mikaela är bäst och Anton är min) Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

amen det är klart att man köper kläder ist för julklappar, men ändå så måste man köpa dem dära julklapparna! det är juletid snart typ. eller ngt. men så jävlans kul vi hade det och med sofie, vilken nöt :D hahaha. älskar't <3

Anonym sa...

HÖHÖW, puss på dig!