25 december 2008

Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö

Jag tror jag aldrig har varit så slö i huvudet som jag är just nu. Vaknade vid ett idag och det känns som att klockan är fyra på eftermiddagen och inte halv tio på kvällen. Dagen är liksom slut? Knasigt. Jag är onormalt trött hela tiden och blä. Till och med igår, på självaste julafton, däckade jag ett antal gånger. Förövrigt var min julafton väldigt trevligt. Och ganska vanlig. Började med en julig frukost med hela familjen, tända ljus och mys. Fixade iordning lite och sen kom Tommytomte und farfar. Kalle Anka fick jag sitta och glo på ensam, vilket var sämst. Alla andra skulle tydligen fika? Lol. Efter en stund kom Tommy och skulle joina mig, men då kom Linus och dem fann att spela pingis mycket roligare än Kalle Anka "som man sett tusen gånger och kan utantill". Bra att man har traditionella syskon menar jag. Hehehehe. Dem började spela pingis och jag däckade i soffan typ en halvtimma. Sen vare mat och som vanligt åt jag för mycket för snabbt. :( Trodde jag skulle avlida. Men gott vare minsann!

Därefter blev det en liten promenix med mina bröder och sen hem igen - till julklapparna. Lillskiten var "tomte" och det var roligt må jag säga. Det roliga är att han försöker få oss att tro att han inte tror på tomten, men ändå stod han vid fönstret ett antal gånger under kvällen och spanade med stora ögon. När man frågade vad han gjorde fick man någon dum ursäkt som "jag kollade bara efter katten" (som han visste var inne) eller "jag kollar om det snöar" som svar. Han är sämst, dudes. Anyway, mina julklappar var fina grejer. Är nöjd som fan. Dessutom fick jag lite mera paket nu när jag kom till mami. Gillare!

Imorgon ska jag in till stan och kika efter någon fin nyårs klänning (peppar nyår med älskling) och sen skulle jag tydligen få någonting mer av mami ochså. Jag älskar henne! :') Så söt all the time. Nu ska vi glo på film och käka glass.

Puss fanz.

1 kommentar:

Anonym sa...

älskarej<3(: