30 december 2008

Så för din och för min, men inte för kärleks skull

Idag är en såndär riktigt seg äckel dag, you know. Har inte gjort någonting. Gick upp vid tio och käkade frukost, sen glo på massa gamla avsnitt av One Tree Hill (pure love) och därefter in i duschen. Planerade att ta tåget in till äckeltuna för att kolla efter b.la. klänningen jag vill ha, men sen sa papi att han kunde skjutsa mig och jag tackade inte nej, hö hö. Sen ändrade han sig och det blir Skärholmen istället. Jag klagar inte, äckeltuna är inte riktigt min grej. Det finns väl en del bra med stället, några av mina sockerkorn bor där och Kent är därifrån så... Men annars är det bara skabbigt och uäh. Så det så.
...Förövrigt kan jag återigen konstatera att Lars Winnerbäck är bland det bästa jag vet. Ge mig sommar och Lassekonsert! Blir helt glad av bara tanken. :') Med sommaren kommer även sommarlov, värme & sol (hoppas jag), solbränna, bad, massa glass och mys. IH. Sommaren -09 ska bli bäst, ok? Ok!

Jag svamlar mycket när jag har tråkigt, som ni kanske vet vid det här laget. HEHE. Jag väntar på ett One Tree Hill avsnitt som ska bli klart, sen ska jag ha ett minimaraton med mig själv. As usual. Så länge kan jag alltid kolla på dokumentären om Lasse för typ femtioelfte gången. Den är faktiskt extremt bra, speciellt delarna av konserterna. Jag vet hur dem känner sig, dem som står där i publiken. Älskar känslan! Jag skulle kunna gå på varenda konsert under hela turnén, kunna numret utantill och ändå inte tröttna. Jag svär!
...Men nej, nog om det nu. Jag är lite hungrig. As usual. Jag äter och äter och äter och äter, vart tar allting vägen egentligen? Jag blir aldrig mätt. Det är fan inte normalt. Och det är fan inte bra. Lol :(

Inga kommentarer: