20 december 2008

The stars in your eyes light up the sky

Sådär glad blir jag.
För jag har världens finaste kompisar och världens finaste pojkvän.
Och jag vet att ni är avundsjuka.
(Även på min smutsiga spegel och min fina tandställning).
Den ni! :')


Trött_tjej92, for sure. Igår vaknade jag upp hos Anton och segade hela morgonen... eh, förmiddagen? Så sen blev det hem och fixa sig lite sådär halvhjärtat och knarka ipren mot mitt stackars huvud som kändes tio gånger större än vanligt. Tror det beror på att min syn var sämst dagen innan. Ibland blir min syn typ sämst i världen, känner mig halvblind. Stööört. Men hur som helst - sen blev det Stockholm med Elin, vi kom inte iväg förrän vid halv fem så vi fick stressa som satan bland alla hysteriska människor. Vi sprang hit & dit, fram & tillbaka och upp & ner och.... eh. Jag höll på att svimma och Elin blev irriterad som fan på mig ibland, heh. Men det blev ju bra till slut i alla fall. Inte för att någon av oss fick tag i allting vi skulle, men whaevah. Roligt vare. Efter all stress gick vi på bio, "The day the earth stood still". Helt okej film, hade kanske något för höga förväntningarna på den. Men den var värd att se! Ganska läskig på ett sätt, för den kändes ganska verklig (well, vissa saker i alla fall) och jag vill inte dö pågrund av att aliens kommer och dödar oss på jorden. :( Brr.

Nu ska jag fortsätta leta efter bra filmer och sen ligga och dega hela dagen. Orkar ingenting annat. Känns ju bra när det är lördag, menar jag. Men wtf, det är lov så jag kunde inte bry mig mindre. Bye fanz!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är söt! pusssss

malin sa...

Frida: DURÅ BABEEEE

Anonym sa...

du är bäst<3 puss va :>

malin sa...

Du är bättre och du är min min min <3

Anonym sa...

Tack så mycket söte! :)