23 december 2008

Tjugotredje december

Jaha dudes, julafton imorgon! Julafton, eh? Jag har ingen julkänsla överhuvudtaget. Inte någonstans. Inte ens efter att hela kvällen ha julpyntat, bakat och lyssnat på julmusik med familjen. Tror inte jag kommer få någon julkänsla heller, men ao. Mys är det i alla fall. Och gott med allting som bjuds på, HEHE. Skulle sitta fint med lite snö, men det är tydligen lite för mycket begärt... Whatever, vår julgran blev finast i sverige och pepparkakshuset ska vi inte tala om. Tommytomte själv har varit i farten och då blire pimpade grejer kan jag säga, hö hö. Men måste bara säga att snyggast är i alla fall min manipulerade marsipangris (bild finns i slutet av detta inlägg.) Jag vet att ni gillare!

Nu fick jag nästan lite julkänsla. Eller, snabbt i alla fall. Jag fick såndär magkänsla som man fick när man var liten och såg tomten komma juckandes i snön :') Haha, you know. Den är borta nu, men ändå. Skulle vara ganska mys att bli typ nio år varje gång det blir jul så man kan få den där härliga julkänslan i hela kroppen.
...och på tal om härlig känsla i hela kroppen, igåååååår sov älskling här och vi bytte julklappar. Fick biljetter till Hello Saferide i mars. Så jävla najs! Ser fram emot det yäz. Anton är bäst och jag är väldigt kär i människan. Vi har varit tillsammans i sju månader och det känns fortfarande som att små luddiga djur springer runt och kittlar varje liten cell i min kropp när han är med mig. :') For real. Liksom någon som är värd att dö-ö för (8) (Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent<3)

Idag träffade jag sis'. Sista gången i år, kom vi fram till. För hon drar till Halmstad efter jul? Dåligt. Tycker även det är dåligt att vi är så dåliga att vi träffas sällan som fan. Vi bor liksom grannar. Typ. Ok, kanske inte grannar men nära på! Skärpning med det där, vafan. Man blir ju deprimerad. När vi träffas blir det i alla fall aldrig problem med att prata, kan jag lova. Våra käftar går i ett hela tiden och man hinner knappt andas för att man har så mycket att berätta och prata om. Alltid lika intressant. Som om vi åkt på jorden-runt-resor och varit hemifrån i cirkus tio år. HEHE. You get it, ok? Ok!

Nu ska jag gå och försöka leta reda på julkänslan. Någonstans borde den finnas, tycker man ju. Så det så.
Men, god jul fuckerzzzz!

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskar dig meeeeeeest<333

Anonym sa...

HAHAW, grisfan äger! du och anton är cute :D