11 december 2008

With you, with you, with you (8)

Jaha dudes, för tredje dagen i rad är jag kvar efter att skolan slutat. Och Frida. Och Emelie. Börjar fundera på om vi faktiskt är funtade (som Emelie själv skulle sagt). Hehe. Hur som helst så har vi våra anledningar, vi har filmat våran dans till Bauer showen nu - det blev awesome! Ohwell.. kind of. Hur som helst så var Jennan världens gulligaste och stannade kvar för att hjälpa oss lite med filmningen osv. Allting gick bra. Dansen gick helt okej. Kände att jag hängde med ganska bra faktiskt. Allting har gått/gick jättebra, tills vi skulle lägga in filmen på datorn. Då dör batteriet i kameran och alla lärare sitter på bögmöte där nere. Så nu sitter vi här i vårat kära klassrum och lyssnar på musik. Ganska mysigt i och för sig, men jag längtar hem lite kan jag säga.

Måste bara berätta (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAH) att jag gick upp halv ett inatt och duschade och fixade, för jag trodde att klockan var halv sju. Moget? Nej. Jag trodde jag blivit sjuk i huvudet när jag stod där med handduken på skallen i köket och till min stora förvåning ser att klockan är 00.37... "Hm, okej?" tänkte jag och gick ner och sussade sött till klockan sex istället.

Fredag imorgon och det ska bli så jääääävla skönt med helg vill jag lova. Efter helgen är det inte länge kvar till lovet och jag blir så glad. :') Imorgon blir det möjligtvis glöggkväll hos Melanie? Får besked senare ikväll I guess! På lördag blire stockholm och massor av shopping med Mikbbi som sen sussar hos mig. Jag måste börja inhandla julklappar. Börjar känna mig liiiite stressad om man säger så. Och jag ska även köpa lite clothes. Är extremt shoppingsugen ya0! På kvällen blire kanske att kolla på älskling som ska spela i biohuset(?). Får se hur det blir.

Fett najs yeyeyeyeyeyez. Nu ska jag vara social med psykfallen, hä hä. (Varav en av dem sitter och nynnar lite tyst med bitchblicken ut i rummet och den andra sitter och juckar lite moves i takt med musiken). Gissa vem som är vem? HÖHÖ. Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

sv; visst är dom! :D