19 januari 2009

Mitt humör liksom UAH. Ner till botten.

Sitter i skolan.
Jag stör mig otroligt mycket. Så otroligt jättemycket.
SÅ JÄVLA INNERLIGT MYCKET!

Jag skulle lätt kunna gå hem nu.
Bokstavligt talat.
Om det inte vore så kallt så skulle jag lätt gå.
Utan tvekan.

Jag orkar inte.
Inte på något sätt.

Tur att Emelie sitter och pratar om snoppar,
och att mina andra vänner är söta.
Mitt humör ökar lite smått då igen.

(10 minuter senare)
Okej, jag tar tillbaka det jag sa.
Det snöar ute. Fan.
Inte ens snopp-prat kan få mig på bra humör nu >:

Uppdatering 17.55
Sitter och pluggar. Lite halv i alla fall.
Så mycket min hjärna klarar av om vi säger så.
Blev helt plötsligt väldigt sugen på Ben&Jerry's.
Och jag vill käka det med älskling.
Blev också helt plötsligt sugen på marsipanbollar.
Som alltid Bästis har hemma såhär efter juletid.
Ge mig Ben&Jerry's + älskling. (Massa älskling)
Och lite marsipanbollar + Bästis.
Tack!

Inga kommentarer: