17 februari 2009

A decade under the influence.

Händelserik dag. Eller inte.
Gick upp vid halv ett (vilket
är way too late), käkade för
mycket frukost, gick ut med
musik i öronen och frös som
en tok. Men det var fint ute.
Ångrade mig att jag inte tog
med kameran! För första gången
på länge fick jag lust att fota.Typiskt.
När jag kom hem igen glodde jag
på film och somnade typ en halvtimme
eller någonting. Glodde på film. Halvsov
lite mer. Klockan blev kväll väldigt
snabbt idag tycker jag minsann...

Imorgon ska jag pallra mig upp
tidigare. Jag lovar. Sen ska jag iväg
och träna någon gång under
eftermiddagen! Är pepp pepp pepp.
Bland annat blir det simning.
SKA BLI SÅ SKÖNT ATT RÖRA PÅ SIG.
Jag känner att allt jag gör är äter,
äter, äter och sitter still. Efter lovet
blir det ändring, vill jag lova!

FÖRÖVRIGT SÅ SKA JAG
KLIPPA MIG PÅ TORSDAG.
PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP,
mitt hår är sannerligen ett rent H.
Ehe.

Snart ska jag göra milkshake
och kolla på film med mami.
Men först ska jag ut och glo
på teve med Maria för hon
gormar någonting om att
Fakie for nothing är i sändning?

Inga kommentarer: