09 februari 2009

Du behöver inte säga nått.

Jag känner mig så trygg hos dig
Jag känner att du älskar mig
För när du säger det så tror jag dig

Jag känner mig så trygg hos dig


Och jag går med dig överallt

I sommarsol och vinterkallt

När tankarna tar över allt

Jag går med dig överallt


Melissa horn

Älskar hennes låtar och texter,
hennes röst är så fin!
Om ni inte hört Som jag hade dig förut
som hon sjunger tillsammans med Lars Winnerbäck,
tycker jag att ni genast ska lyssna!
SÅ VACKERT. Man tröttnar inte.

Och ja, jag känner mig jättenördig som
sitter och bloggar klockan kvart i sju på morgonen.
Men jag har ingenting bättre för mig.
Gick upp runt fem i morse eftersom
jag inte kunde sova. Då hade jag varit
vaken cirkus en halvtimma också.
Åh, jag älskar nätter när jag inte
sover mer än tre timmar!

Jag hoppas (verkligen) ni kände ironin i det där.

Nu ska jag förmodligen fortsätta lyssna
på musik och kanske... ja.
Jag får väl se vad som händer.
Har en halvtimma innan jag ska
börja bege mig mot bussen.
Jag tror faktiskt det blir en bra dag,
vädret ska i alla fall bli fint. Sol!

Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv; Den är galen! Kram