01 februari 2009

Femtio sanningar om mig.

1. Jag tror på spöken och "det övernaturliga" hehe,
2. alltså tror jag på att det finns någonting mer efter döden.
3. Jag är rädd för att dö.
4. Jag är galet mörkrädd och kan inte sova i ett mörkt rum. Den enda jag egentligen kan sova i ett kolsvart rum med är Anton.
5. Ibland är jag överkänslig = jag börjar gråta för ingenting eller blir förbannad för minsta lilla.
6. Jag hatar Mariefred,
7. och människor som tror att dem är bättre än andra.
8. Vissa dagar är mitt självförtroende sämst och andra dagar är det bra.
9. Jag har ett fåtal människor jag vet att jag kan lita på till hundra procent, men jag berättar ofta saker för andra ändå.
10. Det finns bara en enda kompis till mig som vet precis allting.
11. Jag blir ofta grinig för ingenting (nu för tiden) mot vissa och ångrar mig alltid som fan efteråt.
12. Jag tycker om min skola, men har aldrig någonsin varit så skoltrött som nu!
13. Jag tycker inte om min klass. Eller, jag tycker om den... men skulle vilja ha det lite annorlunda.
14. Skolan var det roligaste jag visste till sexan, då blev jag typ sämst haha :(
15. Jag har aldrig rökt (inte ett enda bloss),
16. och dricker knappt någonting alls,
17. bara varit full en enda gång och vill inte bli det igen. Ser ingen mening med det.
18. Jag tycker inte om dryga människor, men är nog ganska dryg själv ibland.
19. Jag älskar mat.
20. Jag äter för mycket godis.
21. Jag älskar att fota!
22. Musik är allt. Nästan.
23. Jag förknippar ofta olika låtar med olika människor.
24. Det första jag kollar i en låt är låttexten. Oftast i alla fall.
25. Jag tycker om Lars Winnerbäck, Håkan Hellström och Kent extra mycket pågrund av deras låttexter.
26. Jag har ofta svårt att uttrycka mig och tycker det är svårt att säga saker jag verkligen menar till folk.
27. Men jag tycker om att skriva. Jag har lättare att uttrycka mig genom att skriva än prata.
28. Jag tycker det är dåligt att orden "jag älskar dig" missbrukas så jävla hårt.
29. Jag klagar överdrivet mycket och fattar inte hur folk orkar med mitt gnäll ibland? Heh.
30. Det roligaste jag någonsin gjort är alla kryssningar med Elin.
31. Skratta är det bästa som finns.
32. Min största mardröm är att misslyckas i livet. Eller bli helt ensam.
33. Jag hade dödsångest när jag var tolv år och trodde på fullt allvar att jag skulle dö.
34. Jag har bara varit på en enda begravning och det är ingenting jag vill göra om.
35. Jag oroar mig för mycket om vad folk tycker/tänker om mig.
36. Jag skulle vilja se mig själv ur någon annans ögon för en dag!
37. När jag simmade var jag näst snabbast av alla 92or i Södermanland.
38. Jag har spelat fotboll och saknar det som fan.
39. Nu för tiden är jag väldigt lat.
40. Jag älskar känslan man får när man lyckas med någonting.
41. Vårterminen i nian är nog den finaste/roligaste/galnaste/bästa tiden i mitt liv. Hittills!
42. Jag älskar att träffa nya människor.
43. Jag har varit tillsammans med Anton i snart nio månader och får fortfarande fjärilar i magen av bara tanken på honom :*
44. Min humor är inte normal någonstans, haha. Älskar folk/när jag träffar folk som förstår min humor.
45. Jag kan inte tänka mig ett liv utan mamma eller pappa. Börjar gråta av bara tanken.
46. Ser jag någon som jag bryr mig mycket om gråta känner jag mig hjälplös och börjar gråta själv.
47. Det finaste som finns enligt mig är att veta att man är speciell för någon.
48. Jag tycker inte om folk som tror att dem vet allting.
49. Jag är nyfiken. Väldigt nyfiken.
50. Jag är oftast ingen telefon människa och skriver hellre sms eller på msn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Så sant som det är sagt.