11 februari 2009

I am yours to keep.

Kom nyss hem från älskling. Mysepyse.
Känns bra att kunna fly dit när man
liksom inte orkar vara hemma.
Jag älskar honom! Jag älskar när
han spelar gitarr och sjunger. Och att
sjunga med honom. Inte för att jag
överhuvudtaget kan sjunga, men vi kan ta
Håkan Hellström som exempel; han sjunger
falskt och är ändå skitbra! Jag får leka att
jag är han. Typ :D
Alla hjärtans dag vill jag ha typ nu,
vi har planerat och satan vad gosigt
det lär bli.
Hihihihihihihih.

Den här dagen har faktiskt
varit bra. Till skillnad från alla
andra så tycker jag om onsdagar.
Inte pågrund av lektionerna
direkt, vem uppskattar tre
timmars engelska och sen
tre timmars matte på det?
Ingen. Men jag är alltid pigg
och känner mig fräsch och
snygg på onsdagar. Eller, snygg
och snygg, men känner mig
mer attraktiv än vanligt i alla fall.
Om man jämför med typ tisdagar
som är SKABBDAG no 1! Isch.

Hur som helst, bara torsdag
och fredag kvar nu - sen börjar
ett mycket efterlängtat sportlov.
Kan inte ens beskriva hur
otroligt glad jag är över det!

Sen vill jag citera några rader ur låten
Awake med Secondhand Serenade,
hade tänkt att spela den på repeat resten
av natten och tänka på min finaste.
Ni andra får sova så gott och
ha en riktigt fin morgondag!

"I'm trying real hard not to shake. I'm biting my tongue,
but I'm feeling alive and with every breathe that I take,
I feel like I've won. You're my key to survival.

Will you stay awake for me?

I don't wanna miss anything
I don't wanna miss anything
I will share the air I breathe,
I'll give you my heart on a string,
I just don't wanna miss anything.

Your whispers are priceless.
Your breathe, it is dear. So please stay near.

Inga kommentarer: