20 februari 2009

Människor ramlar hårt - precis som du och jag.

Igår klippte jag mig och jag tror
jag var mer nöjd igår än vad jag
är idag? Eller, jag vet inte.
Jag kanske har en dålig hårdag
eller något :) Jag längtar
tills det blir låååångt.
Längre i alla fall. Jag är sjukt
pepp på att färga det också,
men jag tror i så fall det blir efter
sommaren. Jag vet redan nu
att jag kommer sitta och böla
gärnet när färgen är i håret, haha.
Men skulle vara ballt med en förändring,
jag får väl photoshopa innan så jag
vet ungefär hur det ser ut. Blir det
en katastrof i skallen på mig så vet
dem som känner mig att jag inte kommer
gå upp ur sängen på morgonen.
Hur töntigt det än låter så är
det sant. Tro't eller ej!

Anyways, idag har varit slapp-
dag. Har bara sett på massa filmer
och bakat kladdkaka + ätit den såklart.
Snart blir det god mat och sen ansiktsmask
osv med mami. Mysigt.

Imorgon tar jag något tidigt tåg härifrån
(och jag kommer vara död, ja) hem till papi.
Där det förövrigt är ett rent H för tillfället,
igen. Och jag orkar inte.

Men ja,
jag får äntligen träffa älskling
och sova med honom igen.
(Låter som att vi varit ifrån varandra
tusen år, men fem dagar känns fan som det!)
Nio månader för oss då också. Fint.

Inga kommentarer: