23 mars 2009

Jag ska aldrig någonsin glömma hur det känns.

Jag tror jag börjar bli sjuk.
Kanske är det något mer åt utbränd hållet,
jag vet inte.

Idag var faktiskt en ganska bra dag.
Jag tycker egentligen inte om måndagar,
dem är oftast väldigt sega. Detta förstärks
ganska mycket av när vädret är grått och
otroligt livlöst. Dessutom var min pojke
hemma och sjuk. Jag tycker att han ska
bli frisk. Nu. Han är för fin för att vara sjuk.
Och det värsta jag vet är att sakna honom.

På tal om att sakna; jag saknar så mycket.
Massor av personer. Tillfällen. Allt.
Ibland blir jag så nostalgisk att det
skrämmer mig.

Men. Trots detta, så var det faktiskt en
ganska bra dag som sagt.

Jag fryser så jag skakar.
Eller så ryser jag av musiken,
jag vet inte riktigt vilket.

Feber?
Godnatt.

Inga kommentarer: