01 mars 2009

We're only taking turns, holding this world.

Idag blev det Stockholm med min käre Elin!
Köpte parfymen jag länge velat ha, och
mmmmmmm jag älskar'en! Vill nästan äta
upp mig själv ehe. Nej jag skoja. Men den
luktar sjukt gott. Jag köpte även en
tröja, men måste köpa ett par byxor jag
kan ha till den... Jag vill köpa ett par chinos
men jag känner mig så wannabe om
jag gör det. Ska hur som helst testa ett
par imorgon och se om jag ens kan ha det,
jag kanske ser ut som ett retard.
Men, ser det bra ut då tänker jag fan köpa
dem, och skita i att det är mainstream!
Jag tänkte köpa ett linne också, men när jag
skulle betala ångrade jag mig såklart
och valde att inte köpa den. Sen när vi satt
och fikade fick jag ångest och tänkte att
"Nej fan, jag ska ha det!" Det satt liksom
perfekt och var bra på alla sätt... Ibland
förstår jag inte riktigt hur jag tänker. Bah.
Tror ni inte att affären har stängt när jag
går tillbaka för att köpa det jävla linnet!?
Ska kolla i äckeltuna imorgon om det kanske
finns där. Håll tummarna med mig!


Parfymen - Im in love utropstecken
och puss på att jag ser skelögd ut :)
(Ser ut som jag ska slicka på kameran eller
nåt också...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

- amen nu vet jag vilken parfym du har, den har jag kollat på ihi.
du har så snyggast hår just nu, det vart ju skitbra när du klippe dig! sötbarn

Anonym sa...

Svar: Malin, du är inte patetisk. Men det är vissa människor bara... Och vi pratade ju om det här typ i matsalen i veckan. Du fattar kanske lite vad jag menar? Hoppas verkligen inte att du tar illa upp? :)