02 april 2009

BARA SÅ LÄNGE VÅRA HJÄRTAN KLARAR AV ATT SLÅ.

Jag har fått en extremt stor lust att fota igen,
och det är så härligt. Trodde nästan att
det hade försvunnit helt där ett tag, läskigt.
Fota är liksom bland det bästa jag vet, så jag
förstår inte varför allting helt plötsligt försvann?
Konstigt. Men ingenting i denna världen var
väl någonsin lätt att förstå. Det viktigaste
är att jag hur som helst vill fota igen. Ja.

Vaknade upp bredvid älskling vid elva idag
och sen låg vi kvar i sängen till runt klockan ett. Mysigt.
Har inte gjort någonting vettigt eller speciellt
intressant idag. Mest varit seg och känt mig
lite halvskabbig sådär. Men det är, faktiskt,
skönt att bara vara skabbig och inte göra någonting
ibland.

Någonting som är tråkigt är att Sis' har gått
och blivit sjuk, så våra planer inför morgon-
dagen ser ganska förstörda ut. Dessutom har
hon inte lov nästa vecka så det betyder att
jag får vänta en hel vecka med att träffa henne.
Våra tajmingar är verkligen helt otroligt sämst
ibland. Och då menar jag SÄMST.

Konstigt nog är jag trött, så nu blir
det att se på någon film, tror det blir
The Notebook <3 och sen blir det
nog till att sussa. Ensam. Tycker
inte om det.

Nattinatt cuties!

2 kommentarer:

Anna sa...

Nä inte jag heller förrän jag gick in på aftonbladet & snubbla in på artikeln. :)

hannah sa...

svar: Tack så mycket!
Du har också en fin blogg :)