21 april 2009

IBLAND ÄR DET SÅ.

Ska snart borsta tänderna och sova, för jag är så sjukligt trött. Jag fattar verkligen
inte varför all trötthet alltid kommer på tisdagar. Det är alltid så. Det spelar ingen
roll om jag sover två timmar mer natten till tisdagen jämfört med natten till måndagen.
Jag är alltid trött som en jag vet inte vad på tisdagar. Men hur som helst, så blev
det en bra tisdag. Ganska i alla fall. Det var inte så mycket att göra i skolan, mest
diskutera och sånt, så det var ganska lugnt. Nu ska vi göra en till tidning, tydligen.

Sista timmen hade jag min redovisning om hur man gör en kladdkaka. Det gick
väl sådär. Jag var nervös och skakade sönder lite smått? Knasigt. Men nu har jag
i alla fall gjort det. Det känns som att sommaren kommer närmre och närmre
hela tiden, och jag älskar den känslan.

Efter skolan åt jag och älskling pannkakor och drack oboy
och bara myste gärnet. Jag älskar'e.

Mina ögon faller ihop snart. Sängen kallar. Natti!

1 kommentar:

emmis-puss sa...

vem gillar inte känslan av att sommarn närmar sej? :>