17 april 2009

MEN DET SITTER MEST I SKALLEN.

Kom hem till mami för en stund sen. Har kollat in
hennes nya lägenhet. Den är ganska liten. Inte jätte-
liten. Men ganska. Och den är mysig. Ganska tomt
fortfarande, men det ändras inom kort. Förutom att tapeterna
är hemska så är det fint. Man kan ju inte få allt. Eller
hur det nu är.

Efter skolan idag (då jag förövrigt hade utvecklings-
samtal, som gick kalasfint), gick jag med papi och Ninni
en stund på stan. Jag köpte (eller, fick) två jättefina klänningar,
varav en jag ska ha på skolavslutningen. Åh. Längtar <3

Snart kommer mami hem, då ska vi äta lasagne
och bara ha en lugn myskväll. Jag älskar när det är
helg, jag känner hur jag slappnar av i hela kroppen.
Det blir lättare att andas. Precis som att andningen
förstår hur den ska göra igen.

Inga kommentarer: