10 april 2009

YOU SAY: SUMMER IS GOING TO TAKE THE PAIN AWAY.

Jag är totalt förälskad i det här vädret. Lovely.
Någon annan jag är totalt förälskad i är min Anton
som är världens bästa människa. Du gör mig så glad
älskling.

Jag önskar att jag kunde få lite påsk-känsla.
Det känns absolut inte som att det är påskafton
imorgon. Anyway, ska träffa Sis' då och det ser
jag fram emot! Hoppas på bra väder så vi kan fota
lite ute också. Mys. Det var alldeles för länge sen
vi gjorde det. Och vi träffas alldeles för sällan också.
Som jag sagt si så där tusen gånger, men det är faktiskt
värt att sägas om och om och om igen.

Nu ska jag äta pizza. Måste bara berätta
det att jag känner mig otroligt nyttig också.
Eller inte. I tisdags åt jag pizza med älskling,
igår blev det mc donalds och idag pizza igen.
Åhoj. Tur att det inte syns på mig. (Men det
kommer väl...)

Puss sweeties.