01 maj 2009

VI VIKER OSS PÅ ASFALTEN AV SKRATT, INGENTING KAN RÖRA OSS INATT.

Det blev en bra kväll igår! Mariefred är dock en jävligt
patetisk liten "stad" - skrattretande. Men som sagt, det blev en
bra kväll. Jag gick ut i det finfina vädret med kameran för att möta
bästis, och efter en hel del hysteriska bilder och mycket skratt begav
vi oss vidare hem till mig för att äta lite och så. Efter det såg vi
att klockan blivit väldigt mycket helt plötsligt så vi kastade oss,
bosktavligt talat, ut ur mitt hus och försökte med våra fina
klänningar (ja, jag hade klänning) skynda på stegen för att hinna
se när brasfanskapet tändes på. Vi hann inte. Men det gör ingenting,
att ha så roligt man viker sig på asfalten av skratt är värt så mycket mer.
Det var väldigt mycket sånt som kvällen bestod av och jag älskar det!
Träffade älskling en snabbis också, fint.

Jag mår helkonstigt för tillfället. Känner mig helt död.
Orkar knappt röra mig. Skabbig, eller någonting sånt.
Lite av det hela kan nog bero på träningsvärken från igår,
men det är lite läskigt. Tror jag kommer bli förkyld inom en
snar framtid också. Hoppas det inte är svininfluensan.
Jag tror jag hört att man kan dö av den? Och att ungefär
halva Sverige kommer bli drabbat. Jag hatar när folk säger sånt.
Jag blir helt förstörd.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och njuta av livet.

Inga kommentarer: