12 maj 2009

VI KAN VÄL VÄNTA TILLS IMORGON, JAG KAN INTE TÄNKA KLART.

Har suttit och pluggat så mycket matte som min hjärna tillåtit ända sen jag
kom hem för ett par timmar sen. Siffror och andra äckliga matte-tecken snurrar
runt i min skalle. Vi har nationella imorgon och jag tycker inte om det. Men det
finns inte så mycket att välja på. Bara göra, inte tänka. Bara göra, inte tänka.
Så brukar min strategi dem se ut these days för att jag överhuvudtaget ska
orka gå till skolan. Sen hur bra den fungerar när det är matte som gäller,
det vet jag inte. Kanske inte är så bra att sluta tänka helt då, menar jag.
Well, det återstår att se.

Idag har jag varit trött, tröttare och tröttast. Vädret har fortsatt med
sitt schizofrena beteende och vi har skrivit en uppsats på svenskan.
Jag tror det gick helt okej. Jag hoppas verkligen på det för ett MVG i
svenska ska jag fan inte sumpa nu.

Nu ska jag försöka mig på att krångla med den helvetes webbdesignen.
Den ville absolut inte göra som jag igår, så jag hoppas på att den har bestämt
sig för att vara något snällare nu.

Mitt huvud gör ont, ont, ont och helst av allt skulle jag vilja lägga mig ner,
skrika bröstkorgen tom och sen sova några dagar. Tills fredag eller så. Fint.

1 kommentar:

andreas sa...

nationella prov suger, sjukt fin kentlåt och tack så mycket hehe! :>