17 maj 2009

YOU'RE EVERY LINE, YOU'RE EVERY WORD, YOU'RE EVERYTHING.



Min helg har varit finast. I fredags var jag med bästis och som sagt så blev det ju inte Rix
osv, men det var nog bra det. Jag var hur trött som helst och detsamma gällde E så det
passade oss utmärkt med en hysterisk hemmakväll.

Igår följde Älskling med mig till Örebro. Det blev pizza, bio (Änglar och Demoner
- som förövrigt var hur bra som helst!) och mys i det underbara kvällsvädret.
Mysigaste kvällen på länge vill jag lova. När vi kom hem glodde vi på melodifestivalen,
som enligt mig var helt sämst. Men jaja, åt god lasagne till i alla fall, så det var ju bra.

Idag har vi mest degat. Varit ute med lillsyster nästan hela dagen, gulligaste ungen i världen
ju, ätit för mycket och bara varit. Jag gillare.



Imorgon är det måndag - skola - vill inte. Men jag ska försöka att orka dem sista dagarna
som är kvar nu. Eller, jag snarare måste orka. Den här veckan kommer nog inte bli lika
jobbig som förra. Den här veckan är det bara en bokdiskussion + mattenationellt som står
på schemat för min del. "Bara". Jag borde nog sätta igång att läsa den där boken nu.

1 kommentar:

frida sa...

Bokfan är enligt mig sjukt seg...<3