27 augusti 2009

carry on
(my world will fall without you)


Jag kan inte direkt påstå att min kropp mår speciellt bra efter
gårdagen. Det enda jag tänker säga är att det var "hajk" med
klassen + några till, eh. Ganska så typiskt och självklart att
det spöregnade ungefär en av dem två milen vi gick och jag
fattar inte ens att jag gjorde det. Men kvällen blev hur som
helst inte så dålig som jag trodde. Tack till några. Mest älskling.

För tillfället är det ganska så mycket för mycket både som händer och snurrar
i mitt huvud. Det enda jag vet är att jag hatar att sakna och att jag inte vet vad
jag skulle ta mig till utan älskling. Och jag vet att jag måste få ordning på saker
och ting. Så är det. Mer vet jag inte. Mer orkar jag inte heller just nu heller.
Min kropp värker och ögonlocken är för tunga för att sitta och försöka sätta
ord på vad jag känner. Det blir musik och sova för min del.

Inga kommentarer: