09 juli 2008

and in case you were wondering

ok, helt sjukt hur förälskad man kan bli i en låt. självklart talar jag om "sunsets and car crashes" med spill canvas.
jag är helt fast i låten, helt seriöst. så jävla fint, AH. lyssnar om och om och om och om igen, och tröttnar aldrig. IH.
in fact, alla deras låtar är kärlek till tusen. typ som anton :j

meeeeeeen, nu till dagen; min dag har bestått av nattis und ostbågar, HEHEH.
aight, lite mer seriöst kanske - jag och nattis drog ner med lillskiten till vattnet eftersom han ville bada osv. sen påvägen hem fick vi ostbågsabstinens och köpte ostbågar. och OHOJ vad vi åt. vill inte se en ostbåge på länge nu vill jag lova! mår fortfarande illa...
OCHOCHOCH min picko kom hem från malta today också. så jävla najzzzz!

imorgon blir det sthlm & bio med söta chics, gillar läget.
sen tycker jag någon kan langa lördag också, då jag ska träffa mikaelaaaaaaa. heldag i sthlm med min babe, shopping and so on.
kan det bli bättre? tror't inte.

tror jag ska glo på lite OTH nu, hehu.
... PUSS.


Inga kommentarer: