09 juli 2008

...and sometimes all you need is one

fett najz dag idag!
först på eftermiddagen träffade jag natto, vi köpte ben&jerry's och loka. HEHE. gotta love it<3
sen begav vi hos hem till mig för att droppa av det i kyl o frys osv
sen gick vi och hämtade simba och tog ut honom på långpromenix, ihi.
(fett pinsamt att NATTA var den som fick visa vägen för att jag har noll koll, så jävla jag...) menmen.
efter promenaden gick vi hem och avnjöt den godaste glassen i hela världen och drack loka som fan va. helmys, yeye.
blev även en hel del fotograferande och hysteri. och planering inför torsdag ofc :j

nu under kvällen träffade jag anton. finns seriöst ingen som gör mig gladare. helt galet vad jag tycker om dig snyggis<3 ih.

atm ska jag glo på OTH, har precis börjat på 3e säsongen. DET ÄR SÅ SJUKT BRA, yeyeyes!

godnatt och sov gott loverz.

Inga kommentarer: