25 augusti 2008

don't you know who i think i am?

skolan idag var typ bezt. lite hög man kände sig, hähä. D:
känns bra att man kan börja vara sig själv. eller alltså, hur man nu ska säga.
typ. omg.

nej, känner mig lite för oseriös för bloggande just nu.
men ska försöka, hehe. (this is a "men seriöst nu!" moment fo sho)
*host* vi har lite halvt börjat gå efter schemat. faktiskt.
om lektionerna kommer vara lika roliga som det var idag kommer dem här tre åren bli väldigt goodie :j

en vecka kvar tills vi ska ut med klassen på hajk också, intressant...
jag o frida har redan paxat stugan, vi ska sova där. sådeså. (inte för att jag tror att folk kommer sova speciellt mycket, men ändå liksom...)
inge tält för oss inte. nejnej. jag har lovat mig själv att aldrig mer tälta. USS!

men tror att det kan bli galet roligt med hela... grejen hur som helst.
GILLAR LÄÄÄÄÄGET LIKSOM.

nej, ska fixa lite småstuff nu o sen försöka sova lite. jag sover för lite. på tok för lite.
nattinatti dudes :*

Inga kommentarer: