31 augusti 2008

look at the stars beneath my feet

najz dag igår. blev att stressa sönder mig när jag kom hem från mikaela, sen blev det att hänga med elin in till stockholm där vi träffade tobias. käkade i kungshallen o sen blev det NRJ som var tråkigt som fan. HEHE. brr, läskiga människor.
aja whateverrrr, förutom att NRJ sög så var det en rolig kväll.

mysigt att man har blivit förkyld nu också dåva (precis som alla andra).
fryser hela tiden, hoppas inte på feber bara. uh...
ska snart börja packa inför hajken imorgon med klassen också, HEHE. i sista sekunden är jag, som vanligt. yezzzzz.

btw så måste jag bara säga åt er att adda min nya msn (det är en befallning); justlikeviolence@hotmail.com
för jag är duktig o råkar ta bort o glömma bort lösenordet på min gamla. hähä :j
ohja, i'm goin' to keep up the good work....

Inga kommentarer: