03 september 2008

rubrik

skitdag. hemma från skolan. kallsvettades som fan när jag vaknade imorse. huvudet gjorde ont och jag kunde knappt stå på benen. mådde helt galet illa. somnade om och när jag vaknade igen kunde jag fortfarande inte stå på benen utan att skaka som en gris. fett läskigt. när jag somnat om ytterligare en gång och gick upp mådde jag bättre, jag kunde iallafall äta. tur att det inte var magsjuka iallafall.
tror det kan bero på att jag under "hajken" inte sov någonting på natten och hela dagen igår var helt jätteskabb. däckade ett tag hos anton under eftermiddagen. jag åt nästan ingenting på kvällen och somnade sjukt tidigt. dessutom var jag förkyld så... jaaaa.. får skylla mig själv kanske. iallafall lite. hehu. lär vara back on track tomorrow igen.

förövrigt tycker jag att "hajken" var lyckad fo sho! riktigt roligt, speciellt på natten när man kan skratta helt hysteriskt åt allt o ingenting. fanns en hel del skönt folk i IT klassen, men även vissa irriterande som man helst skulle vilja skjuta i huvudet.
vi hade tur med vädret och MF on the bus var också najz, HEHEHE aight frida? :j

ska snart äta lite, sen glo på film och sen blir det nog att sova.
vill vara pigg och må bra imorgon. det suger att vara hemma, fifan.

tja'rå lovers!

1 kommentar:

Tottie sa...

Men puss på söt, krya på dig Pucko! <3