30 september 2008

the drugs don't work

Om man kunde mäta skabb med en mätare eller något liknande skulle min skabbfaktor vara så hög på tisdagar att hela mätaren skulle explodera. Jag skojar inte. Oooooooch jag försov mig såklart en timma imorse, så jag hade en halvtimma på mig att fixa allting. Det resulterade i att jag sprang som en jävla apa in & ut ur duschen, fönade håret fort som fan och hann ta fram plattången och platta till det lite fint sådär.
Riktigt hett alltså, grr.

Skolan var helt okej. (Förmiddagen var sämst, för då var det mediekunskap. Det och medieproduktion suger atm...) Ochså har vi sen lunch, uh. Jag är en för hungrig människa för att klara av det ._. Men eftermiddagen, den var goodie - för då hade vi svenska.
Jag och Fridolf fixade klart våra intervjuer. Klockrent polarn. Hö hö.

Nu ska jag vara duktig flicka och laga mat :)

_________________________________________________________________________________________________________________

Uppdatering 19.50

Fick nyss reda på att bror flyttar om en månad. Orka. Vad ska jag ta mig till? Kommer dö vafan.
Kommer (oftast) inte ha någon att skratta eller prata med här hemma. Uh, nu blev jag ju deprimerad.
Kom och bo hos mig?

Inga kommentarer: