01 oktober 2008

it's ocotber again, leaves are coming down

Hade apu-dag(?) today om fotografering. Gotta love it! Först var det lite långtråkigt att sitta och lyssna en massa om fotografering, uh. Typ fågel, fisk osv. Hähä. Men sen vare hur som helst ut och fota! Yeyeye. Hade typ tretusenmiljarder ideér, ih. Våra bilder blev helt klart bäst, no doubt 'bout it dudes. Efter att ha fixat och fotat ett tag blev det lunch och jag fick totala skrattkramper, helt ärligt. Bara för att Fridolf dricker folköl och har ut massa juice över halva bordet när hon äter :) Hö hö.

Efter lunchen blev det bara typ en halvtimmas 'lektion' då vi fick lägga över våra bilder på datorn och sen vare hej då. Nödvändigt. Men ao, ska inte klaga. Fett najz ju. Så jävla skönt att slippa tretimmars-killer-matten ochså. Jag äääääääääälskar't. Inte ens vädret idag fick mig på dåligt humör, den ni!

Och på tal om vädret; Efter skolan drog jag och brudsen till Wayne's där det blev kladdkaka för hela slanten. Jag och Fridolf var även duktiga som fixade klart våran intervjuvskit ochså. Sen satt vi och lekte med massa bilder i PS och höll på att dö lite. Ooooch; Jennan är rolig, HAHAHA<3 Jag menar, vem börjar inte skratta av en kommentar som "Kom nu tjejer, vi intar våra positioner!" när man ska gå på toaletten? Det är bara en av alla sjuka kommentarerna hon slängt ur sig idag. Ohmy, skrattar fortfarande, ujuj. MEN!, nu vare ju vädret det var på-tal-om, och det jag ville komma fram till var att jag kom på att mitt tåg snart gick när det var fem minuter kvar, så det blev att springa ut i SPÖREGNET (vilket jag inte var beredd på) och rusa som en jävla älg till tåget. När jag kom fram var jag blöt och mysig, mmmm. Hade ett medelhav i varje sko och det klaffsade sådär härligt när jag gick ochså. Och sen får man faktiskt inte glömma mitt hår som blir så extremt kattigt när det lockar sig som fan och blir k-ruffs till tusen. Det blev inte direkt bättre av att gå från bussen sen heller, om vi säger så. Jag säger bara ojoj, what a day!

Jag är lite rädd ochså om någon bryr sig. Imorgon ska jag till tandis och sätta in den satans tandställningen i överkäken. Det positiva är väl att jag missar lite av überseg datorkunskap, och kommer få fina tänder (tror jag) om typ ett tag. Men... jag tror desvärre det mindre positiva överväger - det gör ju så ont när dem limmar och drar och spänner och plågar min käft. Kommer dessutom spänna skiten i underkäken. Kan bli intressant att se hur jag ska äta resten av veckan. Så, håll er uppdaterade om ni vill veta hur mitt överlevande kommer gå. Ser jag ut som ett retard kommer jag gråta sönder. :(

Nej lovers, nu ska jag äta någonting (litet, känner mig ganska fet....) och sen ska jag glo på one tree hill resten av kvällen.

Inga kommentarer: