09 september 2008

high and dead MF

ok, skolan tar död på mig. och nej - inte för att vi har mycket plugg eller nåt annat tråkigt.
skolan tar död på mig för att jag helt seriöst skrattar sönder mig. johanna & frida alltså, HOHO<3
we're the best trio fo sho! johanna får inte byta klass, nej nej nej nej.
och eftersom frida är ordförande denna vecka och säger att johanna faktiskt inte får byta klass
och eftersom jag är klubbaren som klubbat på't så får hon inte. that's it. *NÄVEN I BORDET*

måste även bara nämna att jag var hos tandis idag och gjorde ingenting, HEHE. nödvändigt.....
aja, hur som helst så fick jag en ny tid den andra oktober - så då ska jag fixa räls i överkäken också. BRR.
men ändå, skönt att få dit den så den ryker bort snabbare sen liksom. n-a-i-z :)

byebye loverz.

Inga kommentarer: