10 september 2008

jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

sitter och lyssnar på lars winnerbäck. mys.
jag är trött och orkar ingenting. det måste vara något fel på mig...
växtvärk har jag också, EH?

skolan idag var gooodie. eller iallafall delar av dagen - jag & frida på naturkunskapen, HEHE<3
matte tre timmar ochså är lite småsegt kanske dåva, men ao. vad gör man?
fuck att jag är i matte A och inte har någon att vara oseriös med under lektionen, uh :(
men whateverrrr. kan ju inte alltid vara skoj liksom.

när jag kom hem var det -ok,jaggårochläggermigochvillintevaknapåtjugonioår- känsla.
ringde till bästis och pratade ett par timmar. kändes bättre efter det.
jag vet inte om det är jag som är överkänslig eller om det bara är något allmänt fel på mig?
jag blir galet trött på mig själv och på hur jag beter mig. ibland. (nej jag är inte emo)
men jag blir irriterad. ska inte börja klaga nu... men jag förstår inte varför man beter sig som konstigast mot dem man bryr sig som mest om ibland?
är det pågrund av att man är så pass rädd att förlora någon man verkligen tycker om?
rädd att förlora någon som man inte kan tänka sig hur det skulle vara att inte ha på samma sätt som man har den? någon man inte kan tänka sig att leva utan?

jag vet inte ens om det jag skriver är förståeligt eller läsbart på något sätt... men(!) ni måste inte läsa skiten.
skriver nog mest för att... eh jag vet inte. för att det är lättare att skriva än att prata tror jag? det är nog min största svaghet. eller iallafall just nu. om just det här.
och det som är mest komiskt i det hela är att jag inte brukar ha problem att prata om saker och ting. men, nej.

hur som helst; tack Mikaela!
och måste bara skriva Anton<3 ochså.
för att han är finast i världen.
och även fast det 'bara är text' så är det 100% sanning.

nattinatti.
eller justja, VÄNTA! jorden gick inte under idag :D
var väldigt rädd faktiskt. uh. jag menar, tänk om jorden faktiskt hade gått under?
orka dö som sextonåring. egentligen borde man leva varje dag som att jorden skulle gå under...
fatta hur mycket mer saker man skulle göra då! så dumt att man inte gör det i vanliga fall.
inte för att jag direkt gjorde massa saker idag jag inte vågat gjort förut dårå eller nåt sånt,
men ah ni lär ju fatta vad jag menar.
så. GODNATT.

Inga kommentarer: