23 september 2008

man overboard

Uh. Sitter i skolan just nu, det är segt. Väntar på att svenskan ska börja. Tio minuter kvar.
En timma kvar till lunch. Hungrig.
Hela den här morgonen har varit ett rent H för min del.
Försov mig, ramlar i trappen (im the klant), har sönder massa saker och får smink i hela ansiktet när jag ska sminka mig.
Någonting vill att allting ska gå fel för mig idag.
+ att inte Anton här idag heller, och jag har inte träffat honom på en vecka = sad_girl_92.
Jag är fett opepp idag och vill hem, NU.

Nu har jag svenska. Sug :)
____________________________________________________________

Uppdatering 19.50,
Yäz, den här dagen är snart över, jag njuter!
Fast iochförsig så blev slutet av dagen faktiskt ganska bra... eller rolig kanske man ska säga, HEHE.
Folk tror verkligen att jag och Frida är galet duktiga på saker och ting,
vi fick nämligen i uppdrag att intervjua en trea på skolan om den nyuppstartade IF föreningen(?)

Frida: "Hm, ska vi göra't?"
Malin:"Ah, det blir fett skoj. Jag är på om du är på!"

Ahapp, så där satt vi med en dator och en kamera typ totalt oförberedda och skulle göra värsta intervjun om någonting vi inte vet ett skit om. Aight? HAHAHAHA. Allting sjukt händer oss alltså, alltid. Och våra tajmingar med folk och grejer ska vi inte ens tala om. Men satan vad roligt allting blir<3 Jag gillare.

Nu ska jag snart kolla på idol eller top model, får se vilket av dem det blir.
(ochså ska jag avnjuta min galet goda kladdkaka jag bakade förut, mmmmmhm)
Jag är bäst på det där med kladdkaka, om jag får säga't själv.

Inga kommentarer: