24 september 2008

one man drinking games

Jag gillar inte onsdagar, segaste dagen på hela veckan. Tro mig ._.
Naturkunskap tre timmar på förmiddagen, och sen matte tre timmar på eftermiddagen. Kan det blir roligare, HEHE?
Men ska inte klaga ändå, för naturkunskapen idag var satans komisk alltså.
Matten däremot tar död på mig. Måste dessutom plugga hemma eftersom jag var sjuk förra veckan. <\3 Lol?

Men ye - förutom att jag dog lite i skolan och påvägen hem när tåghelvetet fick tekniska problem(?) så vi fick stå mellan strängnäs och läggesta tusen år - så har det varit en jävligt bra dag :') Fick pussa på min Anton igen och efter skolan blev det att vara med Bästisfestis. Massa smoothie, promenad och prat om allt & ingenting. Det är fanimig bland det bästa som finns.
Jag gillar lää-äget, mmmhm.

och sen, tillsist - bara för att det är så galet fint;

may I say I loved you more and it must have been an hour that I clutched you in my arms
and I must have said the right things because you instantly felt warm
and you heard my heart stop beating and you wanted not to cry
as your sympathetic whispers they told a tale of bad goodbyes
and you swore you saw me laughing and I swore I saw you smile
and this time we've spent together was meant to last us quite a while
as I take this piece of you with me I'll carry to my grave

(keep breathing my angel, if you go down I go with you)
may I saw I loved you more?
(Keep breathing, just keep breathing)

Godnatt gullisar :*
PS. Imorgon är det boxning på idrotten
ochså blire Ben&Jerry's med min Fridolf, hähä.
Fan va biffigt, puss på det.

Inga kommentarer: