04 september 2008

i caught fire (in your eyes)

shallala, jag mår bäst idag. eller ah, nästan... om det inte vore för hostan, eh?
hur som helst en helnajz dag i skolan! älskar't :DD skrattkramp AB, huhu.
har börjat med riktiga schemat nu btw, eller ao... det har blivit en del ändringar på schemat så det "nya" schemat börjar vi med nästa vecka. det är en hel del sämre förändringar tyvärr, som t.ex. börja tidigare om mornarna osv. sen på onsdagar är det HEHEHEHE-moment, för då har jag en timmas spanska på morgonen från 8-9, sen är det ingenting fram till 10 i 12 då vi har lunch. nödvändigt?
meeeeeen, nu ska jag inte klaga.

ääääänton kom hem till mig förut idag så gjorde vi mat, HÄHÄ (vi är bäst) o sen glodde vi på yrrol. hahaha, så jävla klockrent<3
anton är bäst i världen.alltid. puss.

nu ska jag snart sova, faktiskt.
whuuu, nattinatti!

Inga kommentarer: