06 oktober 2008

amazing because it is

Måndag, igen. Tiden går fort. Och jag menar fort.
Jag tror helt ärligt att tiden går fortare nu för tiden än vad den gjort innan, för nästan alla tycker det. Uh det är fan läskigt :(
Men anyway, det har varit en bra måndag. Perfekt väder och med mina idioter omkring mig kan det inte bli annat än goodie. Dessutom var mediaproduktionen, som jag i vanliga fall brukar vilja spy på helt okej idag. Vi höll bara på med PS vilket är ganska roligt, hö hö. Sen var det webbdesign och jag var happy_girl_92 som äntligen fattar skiten. Just nu känns det ganska lovande inför provet vi har om en vecka. Sen hur mycket jag kommer ihåg när det väl gäller, det är en annan sak. Tror jag ska försöka sätta upp plugg på schemat den här veckan. Typ jobba massor hemma med saker vi ska ha klart om ett tag så jag slipper känna mig stressad 24/7. Vettefan varför, men jag känner mig alltid hjälplöst efter med allting. Och sen är jag ju alltid i sista sekunden med typ allting. Alltid. Det kanske jag borde sluta med, dum mig. Lite "pluggande" en vecka skulle jag nog inte direkt dö av, vi har ju i princip inga läxor så... Men jag är så opepp på allt sånt just nu! Och min koncentration är på -0,0000 all the time.
På ett sätt vill jag ha lov nu.

Helgen kanske jag ska ta när jag ändå håller på ochså? Jag var i örebro. Och jag åt massa kanelbullar. Även fast mina tänder inte tyckte det var lika roligt att tugga dem (För den som missat så har jag nyligen satt in rälsen i överkäken) Jag menar, det är ju bara kanelbullens dag en dag om året, så HEHE.

Im hungry. Mat mat mat! Nu ska jag äta.
...Jag äter fan 24/7, ärligt.

Amazing grace How sweet the sound
That saved a wretch like me
I once was lost, but now I'm found
Was blind but now I see

I just wanna see

I'm the type of person who lets fear drive

I'm the type of girl who lets it drive
I'm addicted, I'm needy
I'm lost without you
I need you, I need you

Heido.

Inga kommentarer: