07 oktober 2008

to spread love like violence

Trött_tjej mmmmhm. Eller jag vet inte om jag är trött eller bara allmänt slö. Jag har gått på överenergi hela dagen och så mycket som jag skrattade på eftermiddagen har jag fan inte gjort på länge! Kommer få fetaste magrutorna av allt skrattande, tro mig :')

Imorgon blire nyken efter skolan och träffa Maria och Mik. Stort jävla hjärta på't! Maria har jag inte träffat på typ eh.... fyra år eller nåt så det ska bli veryvery nice. Pratade nyss med min Mik i telefonen och det lät ungefär såhär:

*smask smask*
"Malin, vafan äteru på nu då?"
"Hehe..."
"Äre godis?"
"...mm"
"Asså du äter seriöst hela tiden. Gottegris!"

(Sen kan ni säkert lista ut vem som är vem)
Så, ja. Slutsatsen av allt är väl då att jag äter 24/7. Det är till och med bevisat ochså.
...Jag vill inte bli som han på teve :( Han som sitter i sängen stor som ett berg och inte ens kan resa på sig. Fy fan. Jag ska skärpa mig! Får börja att äta ordentligt med frukost, en frukt innan lunch, en ordentlig lunch, en frukt på eftermiddagen och sist en ordentlig middag på kvällen. Ska i alla fall försöka, hö hö. Eller, ja... Jag kan kanske sluta med att äta så mycket onyttigt/onödigt. I alla fall under veckodagarna. Kanske.

Jag känner att det här inlägget blev extremt oseriöst och idiotiskt. Tycker synd om er stackare som tvingas läsa skiten.
För tillfället dödar min mage mig. SÅÅÅÅ, nu ska jag gå och ta en ipren fan. UHHHH.

Inga kommentarer: